Thursday, February 3, 2011

Penerangan Khas “Plan Investment/Pelaburan”

Untuk pengetahuan semua rakan-rakan dan para pembaca blog saya, saya nak memaklumkan bahawa segala plan-plan dan semua pengiraan (dividen calculation) adalah bukan suatu janji atau kemestian yang betul-betul sama dengan apa yang telah kami dapat, mungkin anda akan dapat lebih ataupun sebaliknya. Semua Calculation Table adalah berdasarkan pengalaman saya dan rakan-rakan yang telah sama-sama melabur lebih dari 10 tahun. Cuma apa yang dapat saya katakan di sini adalah semua angka-angka (pengiraan) di sini adalah fakta dan benar dan bukan suatu angan-angan.

Saya membuat pengiraan dan plan berdasarkan keuntungan yang kami semua dah dapat. Saya cuma ingin nak berkongsi pengalaman dan kita sama-sama membuat perancangan dalam hidup untuk masa depan kita dan anak-anak.. Segala Plan-Plan adalah cuma satu cadangan dan jumlah perbelanjaan yang diperlukan dalam Plan-Plan tersebut adalah anggaran sahaja yang mana kita dapat melaksanakannya dengan cara melabur. 

No comments:

Post a Comment